Plaatsingsprocedure

De plaatsingsprocedure bij Marosa loopt als volgt: je komt bij ons langs voor een rondleiding  en kennismakingsgesprek en als je hier een goed gevoel aan over hebt gehouden vul je het inschrijfformulier in. Dit wordt na invullen direct digitaal aan ons verzonden. Na ontvangst van dit formulier laten wij je binnen 2 werkdagen weten of alles naar wens kan worden gerealiseerd en zo niet dan laten wij je weten hoe lang de wachttijd is. De plekjes worden dan meteen kosteloos gereserveerd. Ongeveer 3 maanden voor de startdatum sturen wij je een contract en vragen je om dit getekend terug te sturen. Dit gaat allemaal digitaal. Uitprinten en opsturen of langsbrengen is dus niet meer nodig. Hiermee wordt het “papieren” gedeelte van de plaatsingsprocedure afgerond en op dat moment ben je met Marosa een overeenkomst aan gegaan. Hier zijn rechten en plichten aan verbonden. Deze kun je vinden in onze Algemene Voorwaarden.

Intakegesprek

De plaatsingsprocedure wordt afgerond met het Intakegesprek. Ongeveer 2 weken voor de startdatum van je kindje bij Marosa word je uitgenodigd door de vaste leidster (mentor) van je kindje. In dit gesprek leggen wij voor ons belangrijke gegevens van jou en je kindje vast op het intakeformulier zoals bijvoorbeeld slaap- en eetgewoontes van je kindje, wie wij moeten bellen in geval van nood enz. De leidster neemt ruim de tijd voor een dergelijk gesprek zodat je in alle rust al je vragen kunt stellen. De leidster zal jou, op haar beurt, vertellen hoe het er op de groep aan toe gaat. Ook het wennen komt in dit gesprek ter sprake. Hier maken wij afspraken op maat over. En daarna is het wachten op de eerste dag dat je je kindje bij ons achter gaat laten. Een spannende dag! Maar wij weten hoe je je voelt en zullen je goed op de hoogte houden van hoe het gaat met je kindje. Je mag ook altijd bellen.

Opzeggen

Blijft je kindje bij ons tot hij of zij 4 jaar is geworden en doorstroomt naar de Basisschool dan hoef je niets te doen. De einddatum is vastgelegd in je contract. Ga je eerder weg, om welke reden dan ook, dan moet je schriftelijk opzeggen. Wij hanteren een opzegtermijn van een maand. Bekijk hier alle informatie omtrent opzeggen.

Nog vragen over de plaatsingsprocedure? Kom langs of bel ons!